poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Jak fajnie urządzić swój pokój- pare małych rad ode mnie.

Hei wszystkim ♥. Zostało jeszcze trochę wolnych dni do rozpoczęcia roku szkolnego, jest więc wystarczająco dużo czasu, aby zmienić coś w wystroju swojego pokoju. Jeśli nasz pokój jest posprzątany, ciekawy, w naszych ulubionych kolorach i z modnymi dodatkami to my czujemy się świetnie. Oto pare pomysłów jak urozmaicić nasze cztery ściany. 

1. Oświetlenie- jest bardzo ważnym elementem. Wieczorem, aby stworzyć nastrój zaświecamy lampy, lampki, światełka. Radzę kupować te, które dają żółty odcień. Można porozstawiać je gdzie nam się tylko podoba. Dobrym pomysłem są także świeczki, które dają zapach i mały blask. 
2. Poduszki, kołdry- ogólnie pościel na łóżko może być w waszych ulubionych kolorach. Poza tym poduszek nigdy dość. Ja mam białą pościel, wraz z poduszkami w drobne kwiatowe wzorki. Nasz wygląd łóżka stanowi i wygląd pokoju, tak więc warto się postarać. Każdy poranek i wieczór ma być wyjątkowy.
3. Przechowywanie naszych rzeczy. Jeśli mamy dość mały pokoik, a bardzo dużo rzeczy to fajnie byłoby zaopatrzyć się w pudełka. Wtedy dajemy wszystko do pudełek, można je również podpisać, co gdzie jest. Praktycznie! Nie będziemy musieli bawić się w detektywa i przekopywać się przez nasz pokój, by coś znaleźć. 
Mam nadzieję, że chociaż odrobinę was zmotywowałam. Miłego wieczoru.


35 komentarzy:

  1. Cudowny pokój ;)

    tina-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam sie z tymi poradami, nawet drobnostki upiększą nam pokój:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wystrój na zdjęciach to taki typowo norweski, tam w sklepach dominują takie białe pokojowe czy kuchenne gadżety i meble.
    Zdjęcia ładne, fajny blog ;) Powodzenia w dalszym prowadzeniu !

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za rady, bo za niedługo będę miała nowy pokój bo się przeprowadzałam i na pewno będą mi potrzebne te rady ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rady :)

    Obserwuję i liczę na to samo :)
    morango73.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie ;) o czym napiszesz potem? zrobisz jakis outfit? plis :*

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny blog :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy pomysł . Mój pokój , ma bardziej drewniany wystrój :) .
    + Obserwujemy ? , napisz , u mnie : lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziękuję za obserwowanie mojego bloga i również obserwuję.

    http://mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. 1 zdjęcie cudo :))
    Również obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Lecę do sklepu po świeczki!
    Może nie w tej chwili, ale w najbliższym czasie! Dzięki!

    www.pastelowe-lovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie piękne zdjęcia dołączyłaś :) ja kupiłam ostatnio biała farbę, żeby odmalować ściany, ale jakoś brak mi czasu, żeby to zrobić. ;/

    www.no-more-surprises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne wnętrza :-) Uwielbiam biel! :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham białe wnętrza <3.

    OdpowiedzUsuń
  15. ojej, bardzo przydatne bo zbieram się do remontu pokoju! <3
    xoxo

    ____________________________
    http://nothingsacred.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne rady :) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne pomysły.
    Obserwuję i liczę na rewanż
    http://niesymetrycznieo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście będzie rewanżyk, dzięki ♥

      Usuń
  18. Świetne rady, super blog. ;3
    Zapraszam do mnie: patisonkaaa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! pewnie, odwiedzę. obserwujemy? ♥

      Usuń
  19. kocham cie klaudia :* wczoraj uporalam sie zmoim hehe ;) dzięki Tobie!! uwielbiam tego bloga i ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Żeby jeszcze tak kasa była na wszystko ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój tata jest podatny haha. : * Ale jaki problem zaoszczędzić lub zrobić coś ręcznie?

      Usuń
  21. Śliczne są te zdjęcia ! Mam więc prośbę , mogłabym użyć jednego , które przedstawia Twoje łóżko ?
    Hahaha będziesz mogła je oglądać na mojej stronie głównej <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładna pościel i super to wygląda Faktycznie poranki w tak urządzonym pokoiku muszą być czystą przyjemnością ;-)

    OdpowiedzUsuń